.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آیین تجلیل از خبرنگاران در مدیریت شعب بانک تجارت مازندران

آیین تجلیل و تکریم از تلاشهای خبرنگاران استان در مدیریت شعب بانک تجارت مازندران برگزار شد.

به گزارش شمال نیوز ، در این مراسم نیک اختر مدیر شعب بانک تجارت مازندران در سخنانی با گرامیداشت ماه نزول قرآن و روز خبرنگار، از زحمات خبرنگاران در عرصه اطلاع رسانی تشکر و قدردانی کرد و گفت: شما خبرنگاران تلاش زیادی متحمل می شوید و ممکن است مشکلاتی هم برای شما رخ دهد. شما وظیفه دارید اطلاع رسانی شفاف انجام دهید. و ما هم به عنوان کارگزاران دولت وظیفه داریم خدمت رسانی مطلوب داشته باشیم.

وی در ادامه با گرامیداشت سالروز ولادت باسعادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) دومین ستاره پرفروغ آسمان ولایت و امامت یادآور شد، در عرصه کار و تلاش و کوشش باید واژه برکت را در نظر داشته باشیم. عزیزانی بودند که در مسئولیت های مختلف خدمت کردند. اگر خدای ناکرده عزیزانی برجستگیهای لازم را نداشتند برخی از رفتن آنها اظهار خشنودی کردند که چه خوب شد که فلانی رفت. و برعکس افرادی بودند که صادقانه کار کردند طرح تکریم را به عینه و به معنای واقعی کلمه اجرا کردند و به همه این افراد خوش بین بودند. یعنی واژه برکت را به صورت واقعی درک کردند. ما هم به نوعی در انجام امور با مردم در ارتباط هستیم. هرگز کسانی که به مردم خدمت کرده اند از عنایت خداوند بی بهره نخواهند ماند. 

نیک اختر گفت: هرکس در هر شغل وپستی که قرار دارد نباید فرصتها را از دست بدهد. در حقیقت همان اجری که رزمنده در جبهه های جنگ دارد، افرادی که هم برای مردم خدمت می کنند دارای همان فضائل و اجر معنوی هستند.

مدیر شعب بانک تجارت مازندران بر ضرورت رسیدگی به کار مردم تاکید ورزید و یادآور شد اگر واقعاً رضایت مردم را جلب نماییم خداوند هم از ما راضی است. اگرچه خداوند به ما نیازی ندارد، اما اگر تکالیف دینی را به خوبی انجام دهیم این آمادگی به وجود می آید که برای خدمت کردن به خلق، در نرفتن از زیر بار مشکلات و با خوشرویی مشکلات مردم را حل کردن، موجب رضایت مردم می شود.

وی افزود مردم تشنه محبت هستند باید برای آنها کار کرد کسانی که در جنگ آسیب دیدند انتظار دارند به آنها خدمت مطلوب ارائه دهیم. و به لطف خداوند کارهای خوب و قشنگی در استان انجام شده است و شما خبرنگاران که حاشیه امنیتی برای مسئولان وسرمایه گذاران ایجاد می کنید اجر شما با خداست. خداوند فضل و بخششی بالا دارد و حتی با وجود خطا، درهای توبه را باز گذاشته است. 

نیک اختر با گرامیداشت ایام پربرکت ماه رمضان گفت، در ماهی که خواندن یک آیه، ارزش ختم قرآن را دارد، و نفس های انسان و خواب انسان در این ماه عزیز عبادت است همه ما را دعا کنید تا در این ماه و تمام ایام خدمتگزار واقعی مردم و قدردان زحمت شما باشیم. 

مدیر شعب بانک تجارت مازندران در پایان خبر از رشد سپرده گذاری در بانک تجارت داد و یادآور شد میزان سپرده گذاری در بانک تجارت 6/55 درصد رشد داشته است. و مدت دو سال متوالی در طرح تکریم مقام نخست را کسب کردیم. در LCداخلی و خارجی هم در استان مقام اول را بدست آوردیم. در بخش ضمانت نامه سهم ما از 17 درصد به 2/27 درصد رسیده است.

در پایان این مراسم با اهداء لوح تقدیر و هدایایی از تلاشهای خبرنگاران استان درعرصه اطلاع رسانی تقدیر شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.05 seconds.